Wednesday, February 9, 2011

sombong?

Posted by aku bukan budak NERD | at 12:19 AM


Assalamualaikum..al-kisah bermula..
.
.
.
.
lokasi : shopping mall.
tarikh: ms skolah dlu..mane la ak igt tarikhnya..nge~

"assalamualaikum awk..leh knlan?"
aku : wat bodoh je..jalan terus tanpa menoleh...jeling pon x..haha
"peghhh....sombong gile minah nih"

uit..sedap hati je pggl aku 'minah' abh aku bg name punye la lazat sdp pggl aku minah??adeh...

sombong??
mmg ptt pon dia ckp aku sombong.
dengan kaum adam..yes..i'm admit..aku sombong.
tapi sombongku bertempat..kalu takat nak ngorat2 or mengayat menggunakan modal sekupang anda tu..emm baik lupakan.sy nih mmg sombong dgn mereka. sbb sy 'mawar berduri'.

anda xknl sy??mst anda ckp sy sombong. kannn3?
hihi..xpe2..mmg slalu aku dgr org anggap cmtu kat aku. Tak knl maka tak cinta. bila dah kenal silap2 jatuh cinta nnt..cheewahh..haha..
biasela..org pemalu cam aku nih mmg ssh sket nak mesra ngan org yg br kenal. Take five  time jugak la..tapi kejap je..sbb aku perlu kenal hati budi dia dlu. kalo yg jenis hefening tuh mmg rancak la nnt. Pnh dlu aku tnya ada dgn sorg kenalan aku ni..'awk tgk dlu sy nih cmne?' jwpn yg dia bg ringkas je..."arrogant". aku senyum je..sambung aku lg "so skrg awk tgk sy camne?" jpwn dia ringkas gak "gila2" opss..sy bukan gila..sy msh waras ye..hihi..mksdnya sy nih happy go lucky.. see..sy x sombong kan???hehehe..

sumber : flikr


Lg 1..antara sbb org ckp aku sombong nih sbb ak ssh nak senyum...hoho..muka serius je...haha..rmai gak membe2 yg tegur aku..muka serius je..adeh..mmg azali la..i'll try to senyum sokmo ok?? =)
sy xsombong la..ce awk senyum dlu...comfirm sy akan senyum kat awk balik... =)


nnt nak kne slalu senyum lah camnih..sebab..senyum tu kan sedekah =)wassalam =)



0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
~ diriku warnaku hidupku - Designed by Mzzmiraa - Layout by My Blog Make Over - Author mizzmira :) ~