Wednesday, May 11, 2011

hey my Mr admirer

Posted by aku bukan budak NERD | at 11:47 AM

nota utk Mr admirer

ok aku admirer ko
ko xpyh tahu
sbb aku admirer ko dalam diam
asal aku leh admirer ko?
sbb ikut ske aku la..
biar aku sorang je yg tahu..
ko xpyh tahu..


ko xtau ape yg aku rs kan?
ye la sbb ko xtau aku admirer ko..
kalo ko tau ape la yg ko leh buat kan?
tu aku xtau la..
yang aku tahu..
aku admirer ko..


bhs aku agak kasar..
sbb aku ckp dlm hati...
dalam hati yg ada taman
dalam hati yg ada sifat malu
malu yg amat
sbb tu aku admirer ko dalam diam..


yes aku admirer ko
bila la ko nak sedar kan?
hoho~


tp hari ni aku agak terkilan ngan ko
sebab ape?
ade la sebabnya..
aku terkilan sgt ngan ko..
aku dah cuba wat yg terbaik utk ko
tp..ko langsung xhargai..
eh xpe..sbb bkn salah ko..
aku je yg cpt terasa hati..
hurmm..
bertepuk sebelah tangan ke?
erk..
xpe..ak tak kisah pasal tu..
sbb aku admirer ko dalam diam..
so diam2 sudaaa~




sekiann:
drp sang pemalu berlagak cool~



0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
~ diriku warnaku hidupku - Designed by Mzzmiraa - Layout by My Blog Make Over - Author mizzmira :) ~